ا
-
احمدی الوار، زهرا
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
-
احمدی زاد، آرمان
تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]
-
احمدی زاد، آرمان
تابآوری فروشندگان بنگاههای کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
-
اسلامیه، وحیده
بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستمها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]
-
اسماعیل پور، رضا
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
-
اکبری، محسن
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
-
امیری، سمیه
تاثیر قابلیتهای بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]
ب
-
بازیار حمزه خانی، اسماعیل
شکلگیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
-
براتی، مهدیه
بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
-
بنی هاشمی، سیدعلی
احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
-
بهرامی، فرشته
تحلیل رفتار بنگاههای کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
پ
-
پویا، مهرداد
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
پوراشرف، یاسان اله
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
ث
-
ثمری، هانیه
حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G15 [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 1-19]
ج
-
جبارزاده کرباسی، بهرام
بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
-
جمالی، غلامرضا
چابکی زنجیرهی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]
-
جنگی پور افشار، پریا
بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
چ
-
چیرانی، ابراهیم
گرایشهای ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
ح
-
حیدری، سهیلا
تابآوری فروشندگان بنگاههای کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
د
-
دانایی، ابوالفضل
بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرفکنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]
-
دانشفر، سالار
بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
ر
-
رجائی، زهرا
احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
-
رحمتی غفرانی، یلدا
گرایشهای ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
-
رستم پور شهیدی، نیایش
شکلگیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
-
رضایی، رضا
تأثیرپذیری عملکرد صادراتی از استراتژیهای بازاریابی بینالملل [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 55-80]
-
رضایی دولت آبادی، حسین
تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
-
رضائی، روح اله
تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
ز
-
زارعی، علی اصغر
اثربخشی تبلیغات شبکههای الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
-
زارع عبدالهی، رضا
تحلیل رفتار بنگاههای کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
-
زلیخایی، لیلا
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
س
-
سلیمانی، مهشید
الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرفکننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]
ش
-
شاه آبادی، ابوالفضل
حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G15 [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 1-19]
-
شیخ اسماعیلی، سامان
ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزشهای هیجانی و چشم و همچشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
-
شفیعی نیکابادی، محسن
اثربخشی تبلیغات شبکههای الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
ص
-
صفا، لیلا
تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
-
صفری، محمد
الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرفکننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]
ط
-
طالقانی، محمد
گرایشهای ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
ع
-
عباسی، عباس
شکلگیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
-
علیان، مژده
تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
-
عندلیب، داوود
بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستمها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]
ف
-
فلاح، مرضیه
چابکی زنجیرهی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]
ق
-
قبادی نیا، هاجر
الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرفکننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]
ک
-
کفچه، پرویز
تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]
م
-
محمودی میمند، محمد
شهرت ملی؛ مفاهیم، چالشها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
-
مسعودی فر، میثم
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
-
مظفری، محمد مهدی
کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 81-97]
-
معروفی، فخرالدین
تابآوری فروشندگان بنگاههای کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
-
مکیان، سید نظام الدین
تحلیل رفتار بنگاههای کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
-
منصوری مؤید، فرشته
بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
-
منگلی، نسرین
تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
-
موسوی، عفت
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
مولایی، سوران
ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزشهای هیجانی و چشم و همچشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
-
مومن، الهام
بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرفکنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]
ن
-
نادری مهدیی، کریم
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
نجم روشن، سعید
شهرت ملی؛ مفاهیم، چالشها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
-
نسیمی، محمد علی
تاثیر قابلیتهای بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]
و
-
ورمقانی، مریم
تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد