نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی الوار، زهرا بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
  • احمدی زاد، آرمان تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]
  • احمدی زاد، آرمان تاب‌آوری فروشندگان بنگاه‌های کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
  • اسلامیه، وحیده بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]
  • اسماعیل پور، رضا بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
  • اکبری، محسن بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
  • امیری، سمیه تاثیر قابلیت‏های بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]

ب

  • بازیار حمزه خانی، اسماعیل شکل‌گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
  • براتی، مهدیه بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
  • بنی هاشمی، سیدعلی احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتل‌‌داری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
  • بهرامی، فرشته تحلیل رفتار بنگاه‌های کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]

پ

  • پویا، مهرداد ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • پوراشرف، یاسان اله بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]

ث

  • ثمری، هانیه حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G15 [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 1-19]

ج

  • جبارزاده کرباسی، بهرام بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
  • جمالی، غلامرضا چابکی زنجیره‌ی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]
  • جنگی پور افشار، پریا بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]

چ

  • چیرانی، ابراهیم گرایش‌های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]

ح

  • حیدری، سهیلا تاب‌آوری فروشندگان بنگاه‌های کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]

د

  • دانایی، ابوالفضل بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]
  • دانشفر، سالار بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]

ر

  • رجائی، زهرا احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتل‌‌داری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
  • رحمتی غفرانی، یلدا گرایش‌های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
  • رستم پور شهیدی، نیایش شکل‌گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
  • رضایی، رضا تأثیرپذیری عملکرد صادراتی از استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 55-80]
  • رضایی دولت آبادی، حسین تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
  • رضائی، روح اله تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]

ز

  • زارعی، علی اصغر اثربخشی تبلیغات شبکه‌های الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
  • زارع عبدالهی، رضا تحلیل رفتار بنگاه‌های کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
  • زلیخایی، لیلا ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]

س

  • سلیمانی، مهشید الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرف‌کننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]

ش

  • شاه آبادی، ابوالفضل حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G15 [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 1-19]
  • شیخ اسماعیلی، سامان ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزش‌های هیجانی و چشم و هم‌چشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
  • شفیعی نیکابادی، محسن اثربخشی تبلیغات شبکه‌های الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]

ص

  • صفا، لیلا تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
  • صفری، محمد الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرف‌کننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]

ط

  • طالقانی، محمد گرایش‌های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]

ع

  • عباسی، عباس شکل‌گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
  • علیان، مژده تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
  • عندلیب، داوود بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]

ف

  • فلاح، مرضیه چابکی زنجیره‌ی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]

ق

  • قبادی نیا، هاجر الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرف‌کننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]

ک

  • کفچه، پرویز تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]

م

  • محمودی میمند، محمد شهرت ملی؛ مفاهیم، چالش‌ها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
  • مسعودی فر، میثم بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
  • مظفری، محمد مهدی کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 81-97]
  • معروفی، فخرالدین تاب‌آوری فروشندگان بنگاه‌های کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
  • مکیان، سید نظام الدین تحلیل رفتار بنگاه‌های کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
  • منصوری مؤید، فرشته بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
  • منگلی، نسرین تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
  • موسوی، عفت ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • مولایی، سوران ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزش‌های هیجانی و چشم و هم‌چشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
  • مومن، الهام بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]

ن

  • نادری مهدیی، کریم ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • نجم روشن، سعید شهرت ملی؛ مفاهیم، چالش‌ها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
  • نسیمی، محمد علی تاثیر قابلیت‏های بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]

و

  • ورمقانی، مریم تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]